Atlantis
Atlantis je server s dlouholetou tradicí (existuje již přes 7 let) a spolu s jeho developery si prošel skrz většinu verzí WOW emulátorů a i přes tuto skutečnost na tomto serveru nikdy nenastal wipe character databáze. Server se dlouhou dobu již od Vanilla verzí pyšnil přílivem mnoha hráčů zejména z předcházejícího důvodu a také téměř vždy blizzlike pojetí jak core tak i database.
1) Fixnutý hover height modelů (model hráče se nebuguje a například neplave nad vodou)
2) Pokročilejší (né uplně dokončený) systém transportů (například naše výtahy jsou pro všechny hráče synchronizované)
3) Drtivá většina našich fixů vychází z oficiálních packetů (blizzlike pojetí dosaženo do maximální možné míry).
4) Hráči nepadají ze stacionárních létajících vehiclů
5) Guild a raid tools – Informace o profesích, Guild Perks, Raid Markers, funkce Make all assitents a podobné features.
6) Plně funkční (blizzlike) Archeology
7) Transporty neteleportují pasežéry pod textury (při skončení waypointů)
8) Fixnutý blizzlike haste
9) Do vysoké míry funkční všechny classy (například 100% pofixovaný warrior)
10) Funkční implementace systémů převodů (bezproblémový a snadný pro každého)
11) Fixnuté armor specializace a vengeance
12) Všechny otevřené AI na 99% blizzlike, například malá ukázka: http://www.youtube.com/channel/UCC7aX00O6ZjztZUeiZydVQQ, https://www.youtube.com/watch?v=M0UkYE7KFCk
téměř všechny dungeony/hc + BWD BOT (temer dokoncene T4W)
13) Stabilní a zřídka crashující core
14) Fixnutá guild reputace a obecně systém reputace z tabardů
15) Fixnutý dungeon finder
16) Fixnutý BG scorebord, The Battle for Gilneas, Přepočet CP capu, reset capu
17) Systém Seasons Earned (pro currency)
16) a spoustu dalších - viz http://atlantis.project-nemesis.cz/changelog/